01-04-2012

Monkie Giveaway

Tijd voor een allereerste Monkie Giveaway! Hoera!
Hopelijk vinden jullie het ook leuk...

Wat kan je winnen?
Een handgeschilderde Engelbewaarder-meis op canvasdoek (zoals voorbeeldje hieronder)

Hoe kan je winnen?
- Fan worden van 'Monkie Graphic Design' op Facebook:
   https://www.facebook.com/pages/Monkie-Graphic-Design/346179285409583
- Hier op de blog een leuke comment achterlaten waarom jij graag een Engelbewaarder-meis adopteren wil

De winnaar wordt gekozen op 15 april 2012 door een onschuldig pootje!
SPANNEND!
Succes!
Cindy

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben ik nu echt de eerste? :-) Cindy.. dit is gewoon een prachtexemplaartje zoals al de rest van je werk!! Ik maak reclame ;-) en zou een echte engelbewaarder meis wel kunnen gebruiken! Veel succes nog! Liefs.. Melissa

Cindy zei

Mijn Julleke haar nachtjes zouden nog fijner zijn met een prachtig engel-bewaarder-meis boven haar bedje! Fingers crossed, x

Cindy Plessers zei

Dag Cindy

Ik vind dat je dat prachtig doet! Ons Geike kan op haar kamer wel een engelbewaarder gebruiken en ook nu gaan wij de komende 5 maanden nog een engelbewaarder goed nodig hebben . Ik vind het ook gewoon een mooi schilderij om de kinderkamer mee op te vrolijken. Blijf zeker zo verder doen! Groetjes Cindy Plessers

melissamilis zei

Joepiejajeej ik doe ook graag mee!! Succes & keep it up x Melissa

The Monkie zei

Oh wat leuk: 2 Cindy's en 2 Melissa's die meedoen! ;-)

Anoniem zei

woooow Cindy, juist gezien wat jij allemaal maakt... echt heeeel mooi seg!! Al onze muren zijn hier nog wit, dus de engelbewaarder zou hier het beste plaatsje krijgen om ons interieur op te vrolijken en te waken over ons kleine Gust! ik hoop dat ik dat fan worden op facebook juist heb gedaan... want ken daar niet zo veel van... en anders laat je het mij maar weten!

ben blij dat ik nog juist op tijd ben seg :-)

Groetjes Veerle Vanderheyden

Marijke zei

Pick me! Pick me!
Zou prachtig staan boven Isabo haar bedje. :)

Dikke kus,
Marijke & Isabo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...